divendres, 4 d’abril del 2008

El Dreamweaver, el Fireworks i l'Audacity

Fa un parell de setmanes que hem començat, des de l'assignatura de NTAE, el treball de les bones pràctiques.

El treball consisteix en fer una pàgina web que contingui el treball de la nostra bona pràctica, i ho farem a partir de l'editor de pàgines web dream weaber. Vui recordar que també existeixen altres editors de pàgines web com el Front page.

El Dreamweaver, anomenat oficialment Adobe Dreamweaver, és una eina de desenvolupament per a web. Va ser creat per Macromedia com un editor de pàgines , tot i que poc a poc va anar incorporant suport per altres tecnologies web com CSS, JavaScript i recentment suporta llenguatges de programació de servidor (Server-side scripting) com ColdFusion, JSP, PHP, etc.
Dreamweaver permet disposar de vistes prèvies en múltiples navegadors, sempre que estiguin instal·lats a l'ordinador.

Tot i la sensillesa del programa considero que m'ha costat bastant poder acabar la meva pàgina web. En part he de dir que jo tampoc vaig seguir les indicacions del professors, com ara be, fer la feina a classe, si no que me la vaig endur per acabar-la a casa i és per això que després vaig tenir problemes.

A part d'aquest programa hem utilitzat l'editor d'imatges Fireworks. Considero que és un programa bastant fàcil d'utilitzar.



Macromedia Fireworks és un programa informàtic de retoc d'imatges de la companyia Macromedia, és una aplicació en forma d'estudi i está enfocat en la creació i edició de gràfics per a internet.


Amb Fireworks, em canviat el tamany de les imatges obtingudes a les escoles de pràctiques, perquè quadressina les pàgines web.







I per últim, l'Audacity. Amb aquest programa em enregistrat la nostra veu que, tot seguit incorporariem a les gravacions de video. Hem aprés a fer que les nostres grabacions se sentíssin amb un so més net, també hem aprés a retallar-les i enganxar-les per finalment fer-ne un muntatge. Recordeu que per poder exportar les vostres grabacions de veu necessiteu la biblioteca LAME.
Aquests són els tres programes que durant l'assignatura d'NTAE he aprés a utilitzar. Fins ara no els havia utilitzat mai, tot i que n'havia sentit a parlar.